Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeZdecydowanie bezsensowna kategoria maszyn, podobnie jak SUVy. W terenie kiepskie,na asfalcie gorsze niz np. nakedy z mniejsza lub wieksz± owiewk±.Stworzone tylko po to, zeby wylansowaæ now± niszê i wiecej zarobiæ.
OdpowiedzA jednak ta "wylansowana" nisza rynkowa jako¶ ma siê dobrze: - Honda Transalp 650/700, Vardaero 1000, - Suzuki DL 650/1000, - Yamaha TDM 850/900, Super Tenere 1200, Tenere 660, - Kawasaki Versys 650 (¶wietnie sprzedaj±cy siê model) - BMW F650, GS1200, F800GS itp - Aprilia Caponord 1000, - Cagiva Navigator 1000, Grand Canyon 900, SUV wiadomo nie pojedzie tam tam gdzie dojedzie LR Defender, ale idiotyzmem jest kupowaæ Audi A8 je¶li ma siê kilkusetmetrowy dojazd do domu który zim± niemal ka¿dego ranka przykrywa 20 cm warstwa ¶niegu... Idiotyzmem by³oby tez kupowanie Defendera czy dychawicznego Patrola tylko po to aby przejechac ten feralny odcinek po czym wjechaæ na asfalt... Idelane rozwi±zanie to w³a¶nie feralny SUV, który jest za ciê¿ki na topienie w gnoju po klamki, i prowadzisiê gorzej ni¿ A8, ale jest idealny na drogi drugiej kategorii gdy czasem trzeba zjechaæ z asfaltu. Dzisiejsze osobówki to ju¿ nie czasy Passat B4 czy Golfa 3 - s± niskie i na gruntowej drodze ³atwo je uszkodziæ od spodu.
Odpowiedz